Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Chokladbud

Av Martina Svenssom - 29 augusti 2011 15:43

Det finns flera klassiker som alltjämt är säkra kort när det kommer till att skicka present. (En klassiker är per definition ett presentkoncept som funnits ett bra tag och som alltid "går hem" så att säga.) Idag har turen kommit till vårt presenttips om att skicka choklad. Vid sidan om blommogram torde chokladkartongen vara en av världens vanligaste presenter. Och visst är det fortfarande en kanongåva. Dessutom är det väldigt simpelt om man, som jag, har internet som sin främsta shoppingkälla. Här finns nämligen gott om bra chokladbud och att beställa kan inte vara enklare. Det är ju bara att välja kartong/chokladförpackning, fylla i uppgifterna, betala och vips! så är ditt chokladbud på väg hem till den lyckliga mottagaren.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina Svenssom - 9 november 2010 09:02

Ja, då börjar vi närma oss presenternas mekka, den stora högtiden, momentet då vi springer runt som yra höns med andan i halsen och hjärtat dunkandes och svetten rinnandes, kanske med den klassiska listan i fickan, för att, ja, såklart, handla julkla...

Av Martina Svenssom - 19 augusti 2010 11:42

Ett presenttips vid idétorka är att göra det själv. Och med det så menar jag inte att du ska låsa in dig i snickarboa och tillverka en ny Iphonedödare, utan att du helt enkelt ska plocka ihop presenter själv efter ett bestämt tema.    Det jag pra...

Av Martina Svenssom - 19 augusti 2010 11:24

I mitt första inlägg på den här bloggen skrev om jag upplevelsepresent som ett slags universallösning om man inte har någon bra idé för att skicka present. Och det är en åsikt jag alltjämt vidhåller. Det som är så bra med en upplevelsepresent är att ...

Av Martina Svenssom - 19 augusti 2010 10:06


Denna gång tänkte jag bara tipsa om en smart liten present. En present som sprider ljus.  Och som faktiskt äter ljus. Men som gör det på ett ytterst sparsamt och miljövänligt sätt. Och som inte ens kostar en hundralapp. Den är bra att ha i mörker och...

Av Martina Svenssom - 19 augusti 2010 09:48

När jag själv letar igenom sidor och sajter och är på jakt efter att skicka present till någon speciell slår det mig  ganska ofta hur mycket märkliga presenter det finns och då undrar jag samtidigt vem som blir glad av att få en sådan märklig present...

Skicka present, presenter

Shopping, prylar, presenter och i synnerhet att konsten att skicka presenter som blir uppskattade, som är personliga, intressanta, annorlunda och överraskande - om detta handlar den här bloggen om.

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Partners

Reggad på Commo.se

Skapa flashcards